Kledingveiling

Sociaal
15 feb. 2022 20:00 - 22:00

Kledingveiling

Ben jij opzoek naar nieuwe kleding en wil jij je steentje bij dragen voor het goede doel? Dan is dit je kans! Samen met studievereniging Ergasia hebben wij een kledingveiling georganiseerd. Alle opbrengsten gaan naar het goede doel De Vakantiebank (onderaan meer informatie).

Wil jij nog kleding inleveren voor de veiling? Dat kan! Stuur een berichtje op insta naar @svergasia of naar @sv.gente.

De kledingveiling zal dinsdag 15 februari om 20.00 uur online plaatsvinden. Zet het in je agenda! Op deze dag zal ook de link naar de online ruimte, waarin de veiling zal plaatsvinden, online komen. Houd daarvoor de insta in de gaten. Je hoeft je dus niet aan te melden! Wees erbij en wellicht scoor jij wat leuke items voor in je kledingkast!

Stichting De Vakantiebank (gevestigd in Groningen) heeft als doel om mensen, met een inkomen rond bijstandsnorm, een onbezorgde vakantieweek aan te bieden op een mooie en recreatieve locatie in Nederland. Om even los te zijn van de thuissituatie en nieuwe energie op te doen. Kijk op devakantiebank.nl voor meer informatie.

Kleding wat niet verkocht wordt, zal gedoneerd worden aan het Leger des Heils.