Binnenlandse reis Gente

Maastricht

Binnenlandse reis Gente

Lieve TP studenten,

Het moment waar we met zijn allen op hebben gewacht, de locatie van de binnenlandse reis 2022/2023 is bekend. We gaan met zijn allen naar Maastricht! Dit is iets wat je niet wilt missen. Om er zeker van te zijn dat je er bij bent kun je je vanaf nu hier aanmelden via de site! Er zijn maar beperkte plekken beschikbaar, wees er dus snel bij!   De algemene en belangrijkste informatie op een rijtje:

* De reis bedraagt €101 voor leden en €120 voor niet-leden.  (Hier zijn de kosten voor het reizen met OV heen en terug niet bij inbegrepen)

* De reis is op 17, 18 en 19 februari 2023. Na aanmelden ontvang je een e-mail ter bevestiging en later meer informatie over de reis wat betreft betaling en planning. Houd je mail dus goed in de gaten!

De aanmelding staan open tot en met 27 januari 2023. Mocht je je willen afmelden kan dat tot veertien dagen van te voren (2 februari 2023).

Liefs,

De reiscommissie