Commissies 2022-2023

Commissies

Bekijk hier de commissies 2022-2023 van S.V. Gente

Binnen S.V. Gente zijn er dit jaar vijf verschillende commissies; PIP, evenementen, reis, media en voor Gente haar vijftiende verjaardag nu ook de lustrumcommissie. Deze commissies organiseren de activiteiten, studiegerelateerde reizen, lezingen en borrels. S.V. Gente is mede dankzij de actieve commissies een levendige vereniging.

PIP.jpg
PIP-commissie 2022-2023, v.l.n.r.: Kyona, Ramon, Dion, Madelief en Jaydee

PIP-commissie

Nu ook wij eindelijk compleet zijn is het tijd voor een introductie 🥳 Wij zijn de PIP-Commissie! PIP staat voor psychologie in de praktijk 👨🏾‍🏫 Wij zullen er dit jaar voor zorgen dat we de leukste workshops, lezingen, podcasts etc. voor jullie organiseren, waar je ook nog écht iets aan hebt bij de studie 😉

We hebben al super veel leuke ideeën 💡 Deze worden mogelijk gemaakt door Ramon onze voorzitter, Kyona onze secretaris, Dion onze extern, Madelief voor de PR, en Jaydee als penningmeester.

Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als wij 😊 groetjessss de PIP 💚

ECO.jpg
ECO 2022-2023, v.l.n.r.: Julia, Lynn, Anna, Hilde & Romy

Het komend jaar zijn wij de evenementencommissie. We gaan elke maand een leuke borrel of evenement voor jullie organiseren. 💃🏽 In onze commissie hebben wij verschillende functies: Hilde is de voorzitter en zorgt ervoor dat alles goed wordt geregeld, Lynn is de secretaris en notuleert de vergaderingen, Romy is de baas over het geld als penningmeester, Anna maakt als PR alle mooie posters en Julia is de extern en onderhoudt alle contacten met externe partijen. Elke maandag gaan wij gezellig samen koken, eten en vergaderen. Ook zijn wij natuurlijk altijd aanwezig bij de Gente activiteiten!🤩 Wij hebben erg veel zin om heel veel leuke borrels en evenementen te organiseren dit jaar, dus kom vooral!

Media.jpg
Mediacommissie 2022-2023, vl.n.r.: boven: Soryana, Baue onder: Cato, Kirtiha, Sarah

Wij zijn Baue, Kirtiha, Sarah, Soryana en Cato en samen vormen wij de mediacommissie! Baue is onze voorzitter, Kirtha de secretaresse, Sarah de vormgever, Soryana de PR en Cato de penningmeester. Als mediacommissie zorgen we ervoor dat er bij alle leuke events en borrels foto’s worden gemaakt. Daarnaast heeft Gente een super leuk YouTube kanaal dus vergeet niet te abonneren natuurlijk!;) Ook daar zorgen wij namelijk voor leuke video's. Tot slot is er ook een Gente TikTok account, dus neem daar ook een kijkje!

Veel liefs van de mediacommissie

Reis.jpg
Reiscommissie 2022-2023, vl.n.r.: boven: Sterre, Vera onder: Luuk, Ilona & Jorne

Hoi allemaal!
Wij zijn de reiscommissie van Gente! Wij gaan voor jullie dit jaar twee hele toffe reizen organiseren die jullie meenemen naar binnen en buitenland. Luuk is de voorzitter en zal er voor zorgen dat alles zo goed mogelijk geregeld wordt. Vera is de secretaris, die alle goede ideeën opschrijft tijdens de vergadering, Jorne als penningmeester zal er voor zorgen dat het met het geld wel goed zit, Ilona als PR die de mooiste posters voor ons maakt en Sterre als extern, die al het contact voor ons onderhoudt. Elke donderdag vergaderen wij, wat vaak uitloopt op een gezellige stapavond. Wij hopen dat jullie allemaal enthousiast zijn voor de reizen van dit jaar, want wij zijn dat zeker al wel!!!

Liefs van de Reisco

Lustrum.jpg
Lustrumcommissie 2022-2023, vl.n.r.: boven: Marije, Niek onder: Tessa, Dagmar & Anne

Lieve Gentenaren,

Wij zijn de lustrumcommissie voor het derde lustrum van studievereniging Gente! ⚡️✨
Achter de schermen zijn wij op dit moment druk bezig om een onvergetelijke week voor jullie neer te zetten! Daarom stellen wij jullie graag voor aan de commissie;

👩‍⚖️Voorzitter: Dagmar Matien
📝 Secretaris: Marije Tuinstra
💸 Penningmeester: Niek Harmelink
💥 Algemeen lid: Anne van der Berg