Buitenlandse reis

18 okt. 2021 00:00 - 21 okt. 2021 23:00

Buitenlandse reis

Hallo iedereen,

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent om mee te gaan met ons op reis! Hieronder kun je je inschrijven voor de buitenlandse reis van 18 tot 21 oktober 2021. Er zijn in totaal 25 beschikbare plekken, dus wees er snel bij voor je te laat bent!

Hebben jullie er net zo veel zin in als wij?

Nadat je je hebt aangemeld zul je een e-mail van ons krijgen met het inschrijfformulier. Vul dit formulier z.s.m. in en verstuur deze naar reis@sv-gente.nl.

Belangrijke info:
1. De prijs voor leden is 210 euro en voor niet-leden 240 euro. *Dit moet voor 27 September overgemaakt worden naar de rekening die in het inschrijfformulier vermeld wordt.* Als dit niet gebeurd is voor 27 september, vervalt je plek.
2. Het ontbijt en de lunch zijn inbegrepen in de buitenlandse reis. De kosten voor het avondeten zijn niet inbegrepen.
3. Annuleren is na 27 september niet meer mogelijk. Met uitzondering van de volgende punten:
- Een ernstig ongeval, ernstige ziekte of overlijden van een verzekerde, familielid in de 1e of 2e graad.
- Een medische noodzakelijke ingreep.
Neem in deze gevallen contact met ons op via reis@sv-gente.nl
4. Er zijn een aantal landen waarbij een negatief corona bewijs of een vaccinatiebewijs verplicht is. Kun je dit niet laten zien, dan word je uitgesloten voor de reis.

Wij hebben er veel zin in, hopelijk zien we jou dan!

Liefs,
Reisco!