Buitenlandse reis PRAAG

16 okt. 2016 23:00 - 21 okt. 2016 22:00
PRAAG

Met Gente naar Praag!

In de herfstvakantie zal de buitenlandse reis van Gente plaatsvinden en dit jaar gaan we naar Praag. De reis duurt zes dagen. Zondag 16 oktober zullen we rond 23:00 uur met de bus vertrekken en vrijdag zullen we 's avonds weer terug naar Groningen gaan. Er staat een aantal leuke psychologie gerelateerde activiteiten op de planning, ook een bezoek aan Theresienstadt wordt niet overgeslagen, maar natuurlijk zullen we ook van het Praagse uitgaansleven mogen genieten.

De reis zal voor leden € 200  kosten en voor niet-leden € 220.
De kosten voor de reis worden via automatische afschrijving geïncasseerd en (erg fijn!!) dit kan in twee termijnen!

Naast de deur van het Gentekantoor liggen aanmeldingsformulieren voor deze reis in het doorzichtige postvakje.
Ook op het gentekanoor liggen aanmeldingsformulieren waarmee jij je zo snel mogelijk kunt opgeven voor een onvergetelijke reis die je niet mag missen!

Wij hebben er in ieder geval al zin in en we hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als wij!

De reiscommissie