Gente zoekt commissie leden!

Lieve  TP'ers!

Ben jij opzoek naar een extra uitdaging naast je studie en lijkt het jou leuk om actief te worden binnen Gente? Dan is dit je kans!

Gente zoekt nog een aantal leden voor 4 hele leuke commissies, namelijk de reiscommissie, evenementencommissie, mediacommissie en de PiP-commissie!

Bij elke commissie horen verschillende functies: voorzitter, extern, secretaris, penningmeester en de PR. In de mediacommissie heb je nog een extra functie namelijk: vormgever, dit is dan in plaats van de extern. Het doen van een commissie is vooral een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen en jezelf te ontwikkelen! Daarbij is het een geweldige ervaring en zul je er zeker geen spijt van krijgen. Ook is het goed te combineren naast je studie en krijg je er zelfs EC's voor! Vaak eet en vergader je 1x per week samen met je gezellige commissiegenoten.

Ben jij geïnteresseerd of heb je vragen? Stuur een mail met je motivatie naar sollicitaties@sv-gente.nl. Solliciteer snel nu het nog kan!

Hopelijk zien we snel je sollicitatie tegemoet!

Liefs bestuur 16