Van Mesdag lezing

Educatief
28 okt. 2021 19:00 - 20:30

Hallo allemaal! 👋🏽

Wij, de PIP, hebben weer een hele leuke lezing voor jullie klaar staan! Op 28 oktober vanaf 18:45 ben je van harte welkom en om 19:00 zijn twee sociotherapeuten van de van Mesdag kliniek aan het woord! 🧐 Het is in de Van Olsttoren zp07 in lokaal A2.115.

Forensisch Psychiatrisch Centrum (FPC) Dr. S. van Mesdag behandelt circa 260 mannelijke tbs-patiënten. Dit zijn patiënten die een delict hebben gepleegd en daarvoor meestal een straf hebben uitgezeten in de gevangenis. Ook mensen die vanwege psychiatrische en vaak ook verslavingsproblematiek, niet goed functioneren en mede daardoor het delict pleegden kunnen hier terecht. Om te voorkomen dat ze opnieuw de fout in gaan, worden ze bij de van Mesdag kliniek behandeld.

Tijdens de lezing zal er eerst van alles worden verteld en na afloop is er tijd en ruimte voor vragen! Lijkt dit je nou heel interessant? Meld je dan aan via www.sv-gente.nl. De lezing is voor leden gratis, niet-leden betalen €3 (betalen op locatie). Hopelijk zien we jullie bij de lezing!

Veel liefs van de PIP 🧡❤️